Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, October 14, 2013

Bila Mahathir sindir Hisham letak jawatan..



"Di Jepun apabila kapal terbang terhempas, Menteri Pengangkutan terpaksa meletakkan jawatan. Tetapi di Malaysia, menteri akan berkata bukan masalah saya."


"Saya mahu lihat lebih ramai letak jawatan. Saya letak jawatan sebab saya gagal", sindir Tun Dr Mahathir.

Bahasa mudahnya, TDM minta menteri-menteri yang kena "smash" dalam Laporan Ketua Audit Negara 2012 supaya BERANI BERTANGGUNGJAWAB!!

Tapi ada ka yang berani? Maleh nak cakap banyak, baco yolah sini.

4 comments:

  1. yeyeyeyeyeyey TDM kata lagi , saya sokong.

    ReplyDelete
  2. Pemimpin Bodoh ramai dalam UMNO......19hb nanti lagi ramai Pemimpin Bodoh Piang menang.... Yang kalah teruk dalam PRU13 pun masih tebal muka bertanding....Yang terlepas kes pun galak nak bertanding.... Setakat HERO di Bahagian tak payahlah... Nak jadi TAIKO mesti handal dikawasan Parlimen atau DUN dulu...Saya amat Sokong TUN M 100% tapi puak tu telinga gajah, Muka macam muka badak sumbu mana nak dengag TUN....

    ReplyDelete
  3. Entahlah, seronok sangat kot pegang jawatan, prestasi hampeh!!

    ReplyDelete
  4. iKUT ETIKA ORAN jEPUN MEMANG PUN BOTOL TUN.Tapi oran kito mano bolih buet camtu. Jatuh maruah dan air muko. Cam no nak balek kampong nanti? Mano lah nak lotak kan muko bilo oran jomput kenduri kahwin? sepatutnyo oran cam Nazri Aziz tu lotak jawatan-cakap sombong angkuh pulo. si Hisham tu tak bolih diharapkan. Silap silap hari mau Lahad Datu jatuh ketangan oran.

    ReplyDelete

Blog Archive